Juleneksalg

Publisert av Bent Halvard Vale den 28.11.20. Oppdatert 12.10.23.

Julenek salg

Lions Club Tromøy har i flere ti-år solgt julenek til øyas husstander. Det er planlagt salg av 900 julenek på øya de tre første ukene før jul.

Tekst og foto: Finn Thorstensen

For at det skal bli ekstra god julestemning på Tromøy, vil klubbens medlemmer også i år gjennomføre salg av julenek rundt på hele øya.

Lions medlem Øystein Fredriksen henter nek og fyller opp i sin garasje. Der vil klubbens medlemmer hente julenek og oppsøke husstandene på sine “salgsruter”. Salget blir gjennomført i løpet av første del av desember.

Medlemmene blir alltid godt mottatt i husstandene. Mange sier: “Ja kommer du nå - vi har ventet på dere!” Pris per nek er en “hundrelapp” som folk gladelig betaler og dermed støtter Lions mange gode tiltak.

Da håper vi at alle julenek også i år blir solgt!

PS. Sammen med nekene følger det et skriv med informasjon om hvilke aktiviteter klubben har samtidig som våre kunder blir oppfordret til å betale for nekene på giro eller VIPPS. Kontanter er også mulig.

STOR INNSATS: Lion Øystein Fredriksen gjør en stor innsats for klubben. Han henter julenekene i Birkenes, oppbevarer dem i garasje klar for salg.